首頁 >網誌 > 5個沖涼壞習慣 你中咗幾多?

5個沖涼壞習慣 你中咗幾多?

2020/12/12

1. 用太熱嘅水沖涼
天氣愈嚟愈凍~沖涼嘅水愈嚟愈熱確實係人之常情!不過原來過熱嘅水會帶走皮膚表面嘅油脂,好容易甩皮~冬天皮膚比較敏感嘅話仲會紅腫同好痕所以最合適嘅沖涼溫度應該係35度左右!

2. 泡泡唔係愈多愈好
雖然泡泡好夢幻~不過同熱水一樣,太多都會帶走油脂,破壞咗皮膚天然嘅保護層,同埋泡泡都係化學成分,真係唔適宜捽咁多喇!

3. 好耐先換一次沐浴海綿
每日用海綿捽捽捽雖然好舒服,不過沾咗水嘅潮濕環境好易令海綿產生細菌,然後透過皮膚進入人體!所以勸大家記得晾乾,同埋一個月最好換一次呀!

4. 沖涼沖太耐
沖涼可以促進血液循環,不過沖涼時間過長就會令血液循環過強,好易有敏感同發炎跡象,但血壓嘅人仲可能會頭暈!所以沖大概10分鐘就啱!

5. 唔注重用嘅毛巾
好多人都淨係追求快~所以用嘅毛巾都係吸水力強就買!其實毛巾嘅柔軟度同樣重要,因為太過粗糙會損害皮膚,相反用比較柔軟嘅毛巾抹完,再搽Lotion,皮膚就時刻都咁滑!

其實沖涼係每日最放鬆嘅時刻之一,梗係要對自己好啲!除咗以上5點之外,你可以試下美肌膠原沐浴器~佢唔單止適合敏感肌膚使用,仲有維他命C,等啲皮膚愈沖愈靚!